Самостійна робота
по темі: «Планета Земля як середовище існування організмів».
Варіант 1
1. Тестові завдання (4 б.)Тести з однією правильною відповіддю:
1. Здатні до фотосинтезу:
А рослини; Б тварини; Вгриби.
2. Споживачами в екосистемах є:
А рослини; Б тварини; Вгриби.
3. Найменшою структурно-функціональноюодиницею живого є:
А клітина; Б тканина; В орган.
4. Середовищемжиття для синього кита є:
А грунт; Б вода; В повітря.
5. Середовищемжиття для метелика є:
А грунт; Б вода; В повітря.
6. Вкажіть ряд, в якомуперерахованівластивостіорганізмів:
А. звук, блиск, харчуванняБ. обсяг, бінокль, пісок
В. муха, Місяць, лебідьГ. зростання, подразливість, рух
7. Вкажітьспільнуознаку дятла, косулі, сироїжки, ялинки:
А. харчуютьсярослинамиБ. активно рухаються
В. живуть в лісіГ. образуютьорганічніречовини з неорганічних.
8. Яка речовинапотрібнарослинам для дихання:
А. Вода Б. кисеньВ. хлорофілГ. вуглекислий газ
2. Інтерактивна гра «Вірю - не вірю». (2б.)
1. Зеленірослинихарчуютьсяготовимиречовинами.
2. Рослини є руйнівниками в екосистемах.
3. Море є штучною екосистемою.
4. Біосфера - найбільшаекосистемаЗемлі.
5. Грибибуваютьодноклітинними.
3. «Четвертий зайвий». (2б.)
Набір1
№ 1 № 2
Набір 2
Розмноження, клітина, розвиток, подразливість.
4. Установіть відповідність між грибами і групами, до яких вони належать. (1б.)
Гриб Групагрибів
1. Маслюк А. паразитичний
2. СажкаБ. отруйний
3. Мухомор В. їстівний
Г. одноклітинний
5. Конкурс «Зірковий час». (2 б.)
№ 1 Амеба
№ 2 |
№ 3 |
№ 6 |
Хламідомонада № 4 |
№ 5 |
Цвіль № 7 |
№ 8 |
№ 9 |
Завдання:
1. Виберітьпредставників царства Бактерії.
2. Виберітьпредставників царства Гриби.
3. Виберітьодноклітинніорганізми.
4. Виберітьорганізми, щоіснують в наземно-повітряномусередовищі.
Варіант 2
1. Тестові завдання (4б.)Тести з однією правильною відповіддю:
1. Руйнівником в екосистемах є
А рослини; Б тварини; Вгриби.
2. Можутьселитися на продуктах харчування і псуватиїх:
А рослини; Б тварини; Вгриби.
3. Пристосуванняморганізмів до зміни умов середовища є:
А розвиток; Б дратівливість; В зміназабарвлення.
4. Середовищемжиття для крота є:
А грунт; Б вода; В повітря.
5. Природноюекосистемою є:
А сад; Б озеро; В поле.
6. Який ряд утворенийлише з назворганізмів:
А. півень, скеля, очерет Б. конвалія, оса, карась
В. коник, Сонце, лелекаГ. зозуля, бінокль, пісок
7. За якоюознакоютваринивідрізняютьсявідрослин:
А. Дають потомство Б. харчуютьсяготовимиорганічнимиречовинами
В. реагують на подразливістьГ. утворюютьорганічніречовини з неорганічних
8. Світло - важливий фактор середовища. Яке біологічнеявищевідбуваєтьсятільки на світлі:
А. рухБ. випаровування води В. дихання
Г. утворення в рослинахорганічнихречовин з неорганічних.
2. Інтерактивна гра «Вірю - не вірю». (2 б.)
1. Бактеріїберуть участь в розкладанніорганічнихрештків.
2. Тваринидихають за допомогоюкисню.
3. Тварини є виробниками в екосистемах.
4. Перелітптахів - це приклад пристосування.
5. Ставок є природною екосистемою.
3. «Четвертий зайвий». (2 б.)
Набір 1
№ 1 |
№ 2 |
№ 3 |
№ 4 |
Набір 2
Гриби, тварини, бактерії, віруси.
4. Установіть відповідність між мешканцями саду і групами організмів, до яких вони належать. (1б.)
Мешканці саду Групиорганізмів
1. Вишня, яблуняА. кориснікомахи
2. Бджола, сонечкоБ. бур'яни
3. Лобода, пирійВ. плодові дерева
4. Довгоносик, листоїдГ. шкідливікомахи
5. Конкурс «Зірковий час». (2 б.)
№ 1 Амеба |
№ 2 |
Хламідомонада № 4 |
№ 3 |
№ 5 |
№ 4 |
Цвіль № 6 |
№ 7 |
№ 8 |
Завдання:
1. Виберітьпредставників царства Рослини.
2. Виберітьпредставників царства Тварини.
3. Виберітьорганізми, які ведутьприкріпленийспосібжиття.
4. Виберітьруйнівників в екосистемах.
Комментариев нет:
Отправить комментарий